ענף הביטוח ייצר כמה הברקות שיווקיות. המילה ביטוח חיים היא דוגמה טובה לכך כי השם האמיתי היה צריך להיות 'ביטוח מפני מקרה מוות'. גם בתחום ביטוח תאונות אישיות ישנה הברקה שיווקית, השאלה היא האם כל הברקה שיווקית הגוררת מספר רב של רכישות ביטוח טובה גם ללקוחץ אנחנו שומעים וקוראים על סדרת מבצעים מטעם חב' AIG הכותרת הינה 'ביטוח בשקל ליום'. מה זה שקל אחד ביום, אנחנו לא נותנים את הדעת על סכום שכזה. הבעיה היא שכולם זוכרים שהבטוח מאוד זול אבל אף אחד לא יודע מה הוא קונה. חשוב לא רק בתחום הביטוח להעריך נכונה את העלות ברכישת מוצר, להלן הבהרה בקשרל ביטוח תאונות אישיות. שקל ליום קונה בטוח למקרה פגיעה עקב תאונה בלבד ותאונה מוגדרת כחבלה גופנית כתוצאה מאירוע חיצוני פתאומי.
להגדרתה של תאונה בפוליסה הרבה יותר מסובכת ונדרשת סוללה של עורכי דין לפענח אותה ובכלל נראה ששימוש בעורכי דין הכרחי לפרשנות של סעיפי חוזה הבטוח המנוסחים בלשון מורכבת ומסובכת. זו הסיבה כי רבים ממקרי התביעה הקשורים בתאונות מובאים לערכאות וברבים מהמקרים נדרש בית המשפט להכריע האם מדובר אכן בתאונה.
בפרסומת מתהדרים בעובדה כי לא נדרשת הצהרת בריאות וכי גם בני חמישים ושישים יכולים להיכנס לבטוח, מה הפלא? למה שלא ייכנסו לבטוח אם הם משלמים ולמה צריך הצהרת על מצב בריאות אם מדובר בתאונה, שהרי תאונה כהגדרתה היא מאורע פתאומי, לא מתןכן, בלתי נצפה ואינה כרוכה במצב בריאות עדכני. חשוב להבין כי מדובר כאן בפוליסה סטנדרטית ולא במחיר אטרקטיבי במיוחד לתאונה בלבד.
כסוי ביטוחי אמיתי לבני החמישים והשישים צריך לכלול בטוח למקרה מחלות קשות, בטוח רפואי ובטוח סיעודי.
חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.